Statuetka World Post & Parcel Awards przyznana InPost za obsługę klienta w social media

Statuetka World Post & Parcel Awards przyznana InPost

Od 4000 do 6000 obsłużonych zgłoszeń miesięcznie, średni czas reakcji oscylujący w granicach 30 minut. W najgorętszych momentach – po kilka udzielonych wiadomości na minutę. Metodycznie, bez unikania odpowiedzi na trudne pytania. To nie jest opis pracy liczącej dziesiątki osób Infolinii, a codzienność naszego kilkuosobowego zespołu obsługującego klientów na fanpage’u InPost. Przed ponad rokiem postanowiliśmy stworzyć pełnowartościowe Biuro Obsługi Klienta InPost na Facebooku. Wczoraj, po raz kolejny, przekonaliśmy się, że nasza ciężka praca ma sens.

15 czerwca w Warszawie odbyła się oficjalna gala międzynarodowego konkursu World Post & Parcel Awards, gdzie Rafał Brzoska (CEO Integer.pl) odebrał główną nagrodę w kategorii Customer Service. Statuetka przynawana za innowacyjne działania i wyznaczanie branżowych standardów trafiła do InPost za prowadzony przez evl.pl projekt obsługi klienta na Facebooku (fBOK). Warto dodać, że w tej kategorii pokonaliśmy takich gigantów jak Deutsche Post czy Liban Post.

Wczorajsza nagroda jest potwierdzeniem pozycji InPost w raportach takich firm analitycznych jak SoTrender czy Socialbakers. Obydwie klasyfikowały lidera polskiej branży logistycznej w krajowej czołówce zarówno pod względem ilości obsługiwanych zgłoszeń, jak i czasu reakcji na za zadawane przez Klientów pytania. Warto przypomnieć, że działania InPost w mediach społecznościowych zostały po raz pierwszy docenione na arenie międzynarodowej w maju 2015 r. podczas gali Engage Awards w Pradze, kiedy to przyznano firmie nagrodę w kategorii „Socially Devoted” (zaangażowanych w obsługę klienta w social media).

Radość ze zwycięstwa jest tym większa, że otrzymana nagroda jest potwierdzeniem słuszności strategii, jaką przed dwoma laty zaproponowaliśmy InPost. Od początku byliśmy zdania, że obsługa klienta na Facebooku jest przyszłością obsługi klienta w ogóle. Nie mamy żadnych wątpliwości, że projekt, który wykonaliśmy dla lidera polskiej branży logistycznej lada moment stanie się ogólnie przyjętym standardem wśród wszystkich poważnych marek.

Chcesz aby Twoja marka również została doceniona za jakość i innowacyjność obsługi klienta w mediach społecznościowych? Skontaktuj się z nami. Zaproponujemy odpowiednie rozwiązania.

 

TWOJA MARKA TEŻ MOŻE WYGRAĆ

Tekst Ci się podobał? Udostępnij naShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Komentarze

comments